23 Temmuz 2021, 22:59 |
5. Sınıf Matematik Ders Kitabı 203-204. Sayfa Cevapları MEB Yayınları5. Sınıf MEB Yayınları Matematik Ders Kitabı Sayfa 203, 204 Cevapları5. Sınıf Matematik Ders Kitabı 203. Sayfa Cevapları MEB1) Aşağıda verilen ifadeleri kareli kâğıttaki noktaların birbirlerine göre konumlarını belirtecek şekilde tamamlayınız. 2) Yandaki noktalı kâğıtta verilen V noktasının 4 birim yukarısındaki Y noktasının konumunu belirleyiniz. Y noktasının da 3 birim sağında ve 1 birim aşağısındaki Z noktasının konumunu belirleyiniz. 3) Kareli kâğıttaki noktaların birbirlerine göre konumları ile ilgili aşağıda verilenlerde hata var mıdır? Hata varsa düzeltiniz. • M noktası, N noktasının 2 birim aşağısındadır. 4) Kareli kâğıttaki A noktasından harekete başlayan bir kişi 3 birim sağa, 5 birim yukarı, 2 birim sağa, 2 birim aşağı ve 4 birim sola ilerleyerek B noktasına ulaşıyor. A noktasından B noktasına çizgiler üzerinden gidecek başka bir kişinin izleyebileceği farklı bir yolu yön ve birim kullanarak belirtiniz. Cevaplar: 5. Sınıf Matematik Ders Kitabı 204. Sayfa Cevapları MEB5) Satranç oyununda at, her yöne yalnızca “L” biçiminde hareket eden bir taştır. Atın hareketi • İki kare yukarı veya aşağı sonra da bir kare sağa veya sola, 6) Yandaki kareli kâğıtta bir sinema salonunun oturma planı gösterilmiştir. Salonun girişinde bulunan Emre’ye turuncu ile gösterilen yerini nasıl tarif edersiniz? Yukarıda kareli kâğıt üzerindeki Türkiye haritasında bazı noktalar gösterilmiştir. Cevaplar: Bir önceki yazımız olan 5. Sınıf Matematik Ders Kitabı 56. Sayfa Cevapları MEB Yayıncılık başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz. |
16 Mart 2022, 16:27 |
Abone Mesaj Sayısı: Konu Sayısı: 2776 |
Matematik derslerimde anlamadıklarımı buradan anlıyorum iyi ki var bu site |
04 Nisan 2023, 17:55 |
Abone Mesaj Sayısı: Konu Sayısı: 2776 |
Teşekkürler sizin sayenizde anlamadığım soruları çözüyorum |
HIZLI CEVAP YAZ |
Yasal Uyarı | |
Sitemizde bulunan tüm yazılar, konular, içerikler yol gösterici nitelikte genel bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. |