17 Şubat 2022, 10:33
Mehmet Akif
Yönetici

Aldığınız Ürünün Hatalı Çıkması Durumunda Neler Yaparsınız?



Ülkemizde Tüketici Hakları Kanunu Kapsamında almış olduğumuz bir ürünün hatalı çıkması durumunda yapmamız ve izlenmesi gereken yollar vardır.

tüketici hakları

Aldığımız bir ürün hatalı çıktığı zaman ürünü aldığımız yere faturası veya fişi ile götürüp ürünü  sağlam olanı ile değiştirilmesini talep ederiz. Şayet o üründen başka yok ise para iadesini talep ederiz.



İnternet’ten aldığımız bir ürün hatalı çıktığı zaman ilgili firmayı arayıp, ürünün hatalı olduğunu bildiririz. O ürünü kargoya verip yenisi ile değişimini ya da para iadesini isteriz.

Bu gibi durumlarda en önemli unsur aldığımız ürünün faturasının veya fişinin mutlaka olması gerektiğidir. Çünkü fatura veya fiş bizim bir yerde delilimiz sayılmaktadır. Elimizde böyle bir belge olmadan hakkımız arayamayız.

Şayet ilgili satıcı ürünü değiştirmek istemez ve zorluk çıkartırsa, Tüketici Hakem Heyetlerine elimizdeki belge ile başvurmamız gerekir.

5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Cevapları

Bir önceki yazımız olan 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı 178-179-180-181-182. Sayfa Cevapları Anıttepe Yayıncılık başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.



zvr
BU İÇERİĞİ EMOJİYLE DEĞERLENDİR
HIZLI CEVAP YAZ

Yazıyla İlgili Fikirleriniz:

Yasal Uyarı
Sitemizde bulunan tüm yazılar, konular, içerikler yol gösterici nitelikte genel bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır.